Sunday, June 10, 2012

busy as Planner

heh planner? bukan keje as Stock Control Manager - Grocery at Tesco Tebrau tu ke? ahaks...semestinye i dah tukar keje lagi k...dah penat keje jadi bos ni, anak2 buak plak degil, tak dengar ckp! ahaks...emmm nak wat camner nak jadi boskan? anyways...ingat senang dah jadi bos, susah wooo kena memahami stiap hati budi + perangai staff ni...org ckp senang r dah jadi bos, sebaliknye tak pening pulak nak pk camner nak back up staff, amik hati staff nih...tp staff de ke pk hati bos? t ckp bos xde hati perut la, bos ini la itula...mls kadang nak melayan...g pun penat bekerja tp big boss still nak complaint kan..so what? i resigned je la bos eh..g pun dok nak bising2 pasal degree ni, tu aku mlas...ayooo stahun lebey aku dah keje ngan ko br skang ko nak bsiing2 pasal degree tak guna la ape la...dah tu selama hari ni aku tak wat keje...sanggup ulang alik skudai cover stock take tu ape? huh...

dah sebulan resigned, i masuk kilang lik...keje la as planner cam dlu2..best la bleh claim OT..tp keje kena la cpat cam dlu2...tak leh lengah2 k...tp takpe...suke keje gni...pnt pun di atas diri sendiri...keje lebey masa pun OT kan... sebulan keje sini dah mcm keje lama kan..skang org nak ape men jerit je dr meja masing2...aku pun sama r..haha giler mmg giler..tp best! hope ini la rezeki aku kan...insya Allah... =)

dah start bz biler dah take over keje org ni..nak dating pun takde masa..haha takpe la kan...weekends je la jumpe..itu pun kalu nak jumpe...kalu rajin...

No comments:

Post a Comment