Saturday, June 2, 2012

kena sihir?

kena sihir? takutnye...ish ish takkan la kan...demam + selsema + sakit pale biasa je kot...emmm ni mak aku ckp ar...pg td call mak pagi2...die dgr sore aku len, die ckp nangis ke? aku ckp r..tak ar...x sihat..demam..pastu aku ckp sakit pale...mak ckp plak..."haaaa bek2 demam2 sampai sakit pale, ntah2 ade yg sihir kan ko"..aku ckp ar, " ishhh ye ke mak? takkan la"... mak aku ckp g, " ye.. mak penah dgr ustaz ckp, baik2 ckit, bc 3 qul, ayat kursi sumer".."ok mak" aku ckp gtu je...

takut gak ek..jenis aku tak mudah demam + selsema ni..jrg kn..ni tb2 kena je kan...mungkin mak aku perasan kot..ye la jenis anak die gni, maner mudah sakit..sejak 2 menjak ni je sakit...lagi la sejak rentetan org fitnah & wat tohmahan..siap nak g bomoh2 g...emmm aku berdoa je..harap Allah lindungi aku...ameennnnn

No comments:

Post a Comment