Saturday, June 2, 2012

pasang surut sebuah perhubungan

chewahhh tak jiwang plak kan title aku ni kan? hehe..saje je. memikirkan sebuah hubungan yg seriously nak akhirkannye dgn sebuah perkahwinan. tetapi rentetan tohmahan dan fitnah yg org buat, aku jd takut memikirkan isu perkahwinan ni.Ya Allah betapa hebat dugaan yg Engkau berikan...untuk undur diri? ntah la..tp bg aku kalu kapel aku kuat, aku akan trus kuat perjuangkan hubungan ni.. tp tu la...sampai men bomoh2 ni takut gak aku kan... semoga Allah lindungi kami...

ktorg ni tak penah la kan nak gaduh2 besar..cuma semalam je aku terasa hati..ye la encik boyfren ckp tension..siap aku call die tanye nape? ape masalah? die ckp gaduh ngan mak. aku tanye isu pe, biasa r..hal duit, hal kita...so aku cepat2 menyiapkan keje aku, trus sharp 7.30pm swipe out g gegas jumpe die...g r tgok wayang "Alice In Wonderland", takde la tanye ape2..nak concentrate tgok movie...on da way nek atas nak masuk cinema, encik boyfren de ckp kan comel gni keje pki baju kurung..hehe aku senyum je la ckp gni..ye ar hari jumaat pki r baju kurung...ala actually encik boyfren mmg suke aku pki baju2 loose gni. lam cinema dok tunggu ct start, encik boyfren tanye, "sakit tekak g tak"..aku ckp "x tp kt demam". aku tarik tgn die rasa dahi aku. "emmm panas r, mmg demam ni" encik boyfren balas. aku senyap je...bis movie g bli brg aku kat watson pastu tb2 encik boyfren ckp gni, "camner ni awak demam, tak bleh berembun ni". aku dah dpt gak die nak g ajak aku g pandan. aku ckp r " nak g pandan eh, nak ikut". encik boyfren berkata, " jgn ngade2, blik umah trus, awak tu demam, tak baik berembun".. aku terasa sgt wei..dah la tak ct g pasal gaduh tu..pastu suh aku lik...

on da way lik, aku msg die, smpai hati awak kan..dan bla bla bla la...die ckp jgn pk negatif + emo tb2...aku terasa r..aku ni sape, dah la tak cita..alasan aku tak sihat, aku bukan r sampai thp terbaring, aku mampu g nak teman die masa sedey + tension...ini suh aku balik...aku tak mkn g, ingat nak suh teman mkn..ni dah kn 'halau' lik...terasa sgt sei.. maybe coz aku demam, tu jdnye sensitif tiba2...biarla, aku mls nk pk...biarla aku mls nk bising2...biarlah...

No comments:

Post a Comment